16 Nisan 2012 Pazartesi

Açık Akademi’yi Destekliyorum

10 Ocak’ta lansmanı yapılan Açık Akademi büyük bir hızla büyümeye devam ediyor. Şu ana kadar 60.000’i geçen üye sayısı ile 5.5 milyon dakika eğitim verme süresine ulaşmış durumda.

image

Bu süreç içerisinde sizlerden almış olduğumuz olumlu yorumlar ve göstermiş olduğunuz yoğun ilgi bizleri gururlandırıyor. Açık Akademi yeni özellikler ve yeni eğitim içerikleri ile gelişmeye devam ediyor. Bu kapsamda Windows Phone uygulama geliştirme eğitimleri de Açık Akademi’de yerini aldı. Bu eğitimleri almak için Seviye 1 ve Seviye 2 eğitimlerinizi hızla bitirin, siz de Türkiye’deki ilk Windows Phone uygulama geliştiricelerinden olun.

Gelişen uygulama pazarında ülkemizin hakettiği yeri alması için Açık Akademi’yi her kesime duyurmamız gerekiyor. Açık Akademi’nin sunmuş olduğu ücretsiz eğitim imkanından ülkemizin daha verimli yararlanabilmesi için bu hafta itibari ile “Açık Akademi’yi Destekliyorum” kampanyası başlattık. Açık Akademi’ye destek vermek isteyen internet kullanıcıları ve topluluklar için “Açık Akademi’yi Destekliyorum” bannerları oluşturduk. Bu bannerları websitenize eklemek için lütfen tıklayınız.

Ülkemizin her köşesine bu ücretsiz eğitim imkanını duyurmak, bilişim girişimcilerini desteklemek ve ülkemizin uygulama pazarında hakettiği yeri almasına katkıda bulunmak için sizleri de işbirliğine davet ediyoruz.

Selçuk Uzun
Yazılım Geliştirme Teknolojiler Yöneticisi, Microsoft Türkiye

Hiç yorum yok: