9 Mart 2012 Cuma

Açık Akademi Seviye 1 Sanal Sınıf Eğitimlerini Tamamladık

Bu akşam gerçekleştirdiğimiz yaklaşık 3 saat süren C# Metodlar konulu sanal sınıfın ardından, Emrah Uslu ile birlikte 7 haftadır sürdürdüğümüz Açık Akademi Seviye 1 Sanal Sınıf Eğitimlerini tamamlamış bulunuyoruz.

Bu 7 haftalık dönemde 14 ders günü sizlerle birlikte olduk. Yaklaşık 30 saat online canlı eğitim yaptık ve toplam 23 saatlik video kaydettik.

Önümüzdeki haftadan itibaren Seviye 2 Sanal Sınıf Eğitimleri ile yola devam edeceğiz. İlginize teşekkür ederiz.

Açık Akademi Seviye 1 Sanal Sınıf Eğitimleri kapsamında gerçekleştirdiğimiz derslerin video kayıtlarına aşağıdaki link üzerinden ulaşabilirsiniz.
Açık Akademi Seviye 1 Sanal Sınıf Eğitimleri: Video Kayıtları

2 yorum:

Battal DOĞAN dedi ki...

Bende kendi adıma size teşekkür ederim. Sanal eğitimlerin başından beri olamasam da kayıtlardan izleme fırsatım oldu...

Siz ve Emrah Hocanın eline sağlık...

Mesut dedi ki...

Eğitim izlerken ses tonu çok dikkat bozucu geliyor. Anlatanın bir suçu yok kayıt esnasında kalite çok düşmüş. Onu dikkate alarak 2.sanal sınıf eğitimini hazırlarsanız çok sevinirim. 1.sınıf eğitimlerinden metotlara çalışacaktım bilgilerimi pekiştirmek için ama çok kötü ses kalitesi çalışamadım. Emek verip hazırlıyorsunuz bizimle paylaşıyorsunuz ancak lütfen daha çok dikkat edin video kalitesine :(