20 Temmuz 2011 Çarşamba

Yurtiçi Kargo ile son çalışmam bugün oldu

Daha önce de ufak tefek sorunlar yaşadığım bir firma Yurtiçi Kargo.
Telefon ile adresten alım talebi verdim. Ve taşınacak şeyin resmi evrak olmasından dolayı da bazı sorularım vardı. Cevap alamadım. Dosyayı teslim almaya gelecek kişiden bilgi alabileceğim söylendi.

Hayattan bezmiş insanları da pek sevmeyen birisi olduğunu tahmin ettiğim kişiye soruyu sorduğumda gidecek adresi buraya yazacaksınız şeklinde bi cevap aldım. Soruma yine cevap alamamak bir yana, teslim aldığı dosyanın taşıma ücretini bile bilmiyordu gelen kişi. Merkez arandı , ücret öğrenildi , ve para üstü eksik olarak verildi. Bozuk yok vs. gibi bir açıklama yapılma gereği bile duyulmadı.

Artık ne yapıyoruz? Veya ne yapmıyoruz şeklinde de sorulabilir bu soru.
Yurtiçi Kargo ile çalışmıyoruz.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Diğer kargo şirketleri ile çalışıp, "Allah Yurtiçi Kargo'dan razı olsun" diyeceğiniz için bu kararınızı tekrar değerlendirmelisiniz bence :)

Ercan Bozkurt dedi ki...

Sanmıyorum ya. UPS'den gayet memnundum. Yurtiçi adından dolayı çekmişti beni sadece.

Yaklaşık 5-10 dakika önce Yurtiçi Kargo'dan arandım. Şikayet ile ilgili feedback aldılar. Açıkçası görüşmeden çok memnun kaldım. Hizmet sektöründe çalışan, sahada görev alan arkadaşların da biraz güler yüzlü olup, yaptıkları işe ve hizmet alanlara ilgili davranmaları her şeyi çözecek gibi.